ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ директора

ТОВ «М-ОРТОТРАВМА»

_______________  № _______

 

ПУБЛІЧНИЙДОГОВІР-ОФЕРТА

про надання медичних послуг

ТОВАРИСТВО ЗОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ОРТОТРАВМА» (ліцензія намедичну практику видана наказом МОЗ від 24.02.2021 № 331), в особі директора ХолонюкОлени Леонідівни,що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та фізична особа, яказвернулася до Виконавця для отримання медичних послуг (надалі іменується "Пацієнт")з іншої сторони, разом іменовані як "Сторони", а кожна окремо –"Сторона", уклали цей договір про нижченаведене.

1.     ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.     Відповіднодо ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є публічнимДоговором (публічною офертою), що містить всі істотні умови надання Виконавцем медичнихпослуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам) отримати медичніпослуги на умовах, визначених цим Договором.

1.2.     Умовицього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім тих, комузаконодавством України надані відповідні пільги в разі їх наявності.

1.3.     Виконавецьне має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у ньогоможливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надатиПацієнту медичні послуги.

1.4.     Виконавецьпідтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарськоїдіяльності з медичної практики, пов’язаної з виконанням цьогоДоговору, і несе відповідальність у разі порушення прав Пацієнтав процесі виконання Договору і реалізації Послуг.

1.5.      Виконавецьнадає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику, виданої наказомМіністерства охорони здоров’я України від 24.02.2021 № 331.

1.6.     Перелікдозволених спеціальностей Виконавця:

1.6.1.  лікарські: організація іуправління охороною здоров’я, фізична та реабілітаційна медицина, дитячаортопедія і травматологія, загальна практика – сімейна медицина, кардіологія,неврологія, нейрохірургія, ортопедія і травматологія, судинна хірургія,терапія, хірургія.

1.6.2.  спеціальності молодшихспеціалістів з медичною освітою: сестринська справа.

1.7.     Договірє обов'язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення навеб-сайті Виконавця.

1.8.     Уразі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать цьомуДоговору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.

2.     АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ

2.1.     Договірвважається укладеним без його подальшого підписання з моменту усного абописьмового звернення Пацієнта за отриманням медичних послуг чи вчинення іншихдій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору(підписання плану лікування, інформованої згоди на діагностику та лікування,початок фактичного користування послугами, оплата рахунку Виконавця тощо), безпідписання письмового примірника Сторонами.

2.2.     Датапершого звернення Пацієнта до Виконавця за згодою Сторін вважається датоюукладення цього Договору. Пацієнт вважається ознайомленим з Договором в моментукладання Договору.

2.3.     КожнаСторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівновсіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання івиконання цього Договору відповідно до його умов.

2.4.     УкладаючиДоговір, Пацієнт автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттямположень Договору та всіх можливих додатків до Договору.

2.5.     Передпочатком користування медичними послугами кожний Пацієнт зобов’язанийознайомитися з умовами цього Договору, тарифами на Послуги, а також Правиламиперебування та обслуговування пацієнтів в медичному закладі Виконавця, щорозміщені (оприлюднені) на офіційному веб-сайті Виконавця та в Куточку (папці)споживача.

2.6.     Усіумови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін.Якщо Пацієнт не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цейДоговір.

2.7.     Виконавецьна письмову вимогу Пацієнта надає йому завірену підписом уповноваженої особиВиконавця письмову форму цього Договору.

3.     ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТАВИЗНАЧЕННЯ

Уцьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення вживаються у такомузначенні:

3.1.     Медичнапослуга– певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками вМедичному центрі Виконавця з метою профілактики, діагностики, лікування абореабілітації захворювань, патологій або станів Пацієнта.

3.2.     Пацієнт – фізична особа, яказвернулася до медичного закладу Виконавця для отримання медичних послуг тауклала з Виконавцем договір про надання таких послуг. У разі, якщо споживачемПослуг є малолітня або недієздатна особа, права та обов’язки, що передбаченіцим Договором для Пацієнта, набуває законний представник такої особи.

3.3.      Медичнийцентр(далі – Заклад) – заклад охорони здоров’я, створений Виконавцем та розташованийза адресою: м. Львів, вул. Ставова, буд. 7-В

3.4.     Веб-сайтВиконавця– веб-сторінка в мережі Інтернет за адресоюmashtaler.com.ua, яка є офіційним джерелом інформування Пацієнтів проВиконавця та послуги, що ним надаються.

3.5.     Лікуючийлікар– лікар Виконавця, який надає медичні послуги Пацієнту в Закладі.

3.6.     Планлікування –обраний лікарем для кожного Пацієнта окремо і погоджений з Пацієнтом комплекспрофілактичних, лікувальних, діагностичних, реабілітаційних заходів, медичнихманіпуляцій тощо, необхідний для досягнення позитивних результатів лікуваннязахворювання Пацієнта, із зазначенням етапів лікування, переліку медичнихвтручань, орієнтованих строків лікування та орієнтованої вартості лікування вцінах, що діють на день складання плану лікування.

3.7.     Графіквідвідувань– графік призначених медичних послуг, в якому визначається перелік послуг,календарна дата та точний час, коли Пацієнт повинен з’явитися до Закладу дляотримання таких послуг, який підписується Пацієнтом та є обов’язковим длявиконання останнім.

3.8.     Інформованазгода –згода Пацієнта на медичне втручання, що може оформлюватися у письмовомувигляді, шляхом підписання окремої затвердженої Виконавцем форми абовідповідного формулювання у медичній документації (медичній картці тощо).

3.9.     Правила - Правила перебування таобслуговування пацієнтів в Закладі, затверджені Виконавцем та обов’язкові довиконання Пацієнтом, з якими Пацієнт зобов’язаний ознайомитися до укладеннядоговору.

4.     ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

4.1.     Виконавецьзобов’язується за дорученням та погодженням Пацієнта надати останньому (чиособі, в інтересах якої укладено цей Договір) одну або декілька платних медичнихпослуг з Переліку медичних послуг Виконавця, спрямованих на покращення стануздоров’я Пацієнта та відповідно до встановленого діагнозу (далі – Послуги), аПацієнт зобов'язується прийняти та оплатити Послуги на умовах, визначених цимДоговором.

4.2.     Обсяги,вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням здоров’яПацієнта, медичних показань, бажань Пацієнта та технічних можливостейВиконавця.

4.3.     Напідставі проведеного первинного огляду Пацієнта лікуючий лікар встановлюєпопередній діагноз, визначає методи і можливі варіанти лікування, наслідкилікування та передбачувані результати, ступінь ризику і можливі ускладнення,докладно інформує про це Пацієнта.

4.4.     Зарезультатами первинного огляду лікар складає План лікування, що визначаєузгоджений Сторонами обсяг Послуг та їх попередню вартість. Необхідною умовоювиконання Договору є згода Пацієнта із запропонованим Планом лікування, щозасвідчується підписом Пацієнта або шляхом фактичного споживання Пацієнтомзазначених у Плані лікування послуг.

4.5.     Упродовждії Договору Сторони можуть скласти декілька Планів лікування (в такому випадкуумови додаткового Плану лікування будуть доповненням до попереднього Планулікування) або змінити План лікування.

4.6.     Пацієнтпогоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отриматиконсультацію профільного медичного спеціаліста, який відсутній у Виконавця, вінзобов’язаний пройти таке обстеження або консультацію в строки, встановленіВиконавцем, оплачуючи ці послуги за тарифами відповідних медичних закладів.

5.     ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

5.1.     Послугинадаються в медичному закладі Виконавця відповідно до Правил, з використаннямсертифікованого обладнання та дозволених до використання медичних виробів таматеріалів.

5.2.     Лікуючийлікар призначається Виконавцем за погодженням із Пацієнтом.

5.3.     НаданняПослуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта напроведення діагностики, лікування, операції та знеболення, яка оформлюється увстановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися вформі, визначеній Виконавцем, перед наданням першої Послуги та перед наданнямінших Послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, щопідписання інформованих згод є необхідною умовою для початку надання Послуг.

5.4.     Послугинадаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном або приособистому зверненні Пацієнта. Надання Послуг без попереднього запису можливовиключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів.Дата та час надання кожної Послуги погоджується Виконавцем та Пацієнтом в уснійабо письмовій (шляхом підписання графіка відвідувань) формі.

5.5.     Датута час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта донастання строку надання такої Послуги.

5.6.     Уразі запізнення Пацієнт зобов’язаний заздалегідь попередити про цеадміністратора Закладу. У разі запізнення, що призвело до зміщення графікуприйому, з Пацієнтом узгоджується інший час візиту.

5.7.     Датута час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:

5.7.1.  Якщо стан здоров’я Пацієнтаперед початком надання Послуги унеможливлює її надання або значним чиномзбільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта абоінших тяжких чи негативних наслідків.

5.7.2.  Виникнення обставиннепереборної сили, які унеможливлюють надання Послуги Виконавцем.

5.8.     Виконавецьне має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичнеобстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Пацієнта,яка стала відома у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків,передбачених законодавством України.

6.     ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОКРОЗРАХУНКІВ

6.1.     ВартістьПослуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх обсягу тазатверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи на Послуги мають юридичнусилу угоди про узгоджену ціну.

6.2.     Попереднявартість Послуг зазначається в Плані лікування та не включає вартість лікуванняприхованих патологій, які можуть бути виявлені в процесі лікування.

6.3.     Ціни,вказані в Плані лікування, дійсні протягом строку, зазначеного в Планілікування. Після спливу цього строку вартість Послуг визначається виходячи здіючих на момент надання Послуги тарифів Виконавця.

6.4.     Пацієнтоплачує Послуги одним із нижченаведених способів за вибором Пацієнта:

6.4.1.  оплата готівкою в касуВиконавця;

6.4.2.  оплата за допомогоюплатіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;

6.4.3.  оплата рахунків Виконавцяза безготівковим розрахунком.

6.5.     Послугиоплачуються Пацієнтом в день надання Послуги - до надання Послуги абобезпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги вконкретне відвідування.

6.6.     Пацієнтмає право здійснити попередню оплату Послуг, визначених Планом лікування.Вартість Послуг, сплачених Пацієнтом як попередня оплата, не може бутипереглянута Виконавцем у разі зміни тарифів на Послуги та встановлюєтьсявідповідно до тарифів, діючих на день оплати.

6.7.     Наокремі види Послуг, які передбачають попередні витрати Виконавця (індивідуальнезамовлення лікувальних конструкцій для Пацієнта у третіх осіб тощо), Пацієнтомобов’язково вноситься передоплата у розмірі до 70% від вартості такихконструкцій. Сума передоплати та строк її внесення зазначається в Планілікування та/або в рахунку, який заздалегідь надається Пацієнту.

6.8.     Послугиза безготівковим розрахунком надаються тільки за умови 100 % попередньоїоплати.

6.9.     Якщосума вартості всіх складових наданих за попередньою оплатою Послуг перевищуєвнесену Пацієнтом суму попередньої оплати, то різницю Пацієнт повинен погаситине пізніше дня закінчення надання Послуг.

6.10.  Увипадку виникнення розбіжностей в сторону збільшення між орієнтовною вартістюПослуги (частини Послуги) та сумою виставленого Пацієнту рахунку в конкретневідвідування, Пацієнт зобов’язаний оплатити рахунок не пізніше наступного дняпісля надання Послуги (частини Послуг). У такому випадку Пацієнт обов’язковопідписує Акт наданих послуг з переліком наданих Послуг та зазначенням розмірузаборгованості Пацієнта за Послуги.

6.11.  Уразі недостатності у Пацієнта грошових коштів для оплати отриманих Послугзаборгованість Пацієнта перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодоюпро оплату Послуг з розстрочкою платежів.

6.12.  Лікуванняза страховим полісом надається за умови попереднього укладання Виконавцемвідповідного Договору зі страховою компанією.

6.13.  Пацієнтуможе надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку,встановленому Виконавцем.

6.14.  Якщов процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (наданні додатковихпослуг або зміні Плану лікування), то відповідному коригуванню піддається іостаточна вартість Послуг за Договором. Такі зміни Сторони узгоджують домоменту надання додаткових або змінених Послуг. Пацієнт має право відмовитисявід коригування Послуг та продовжувати отримувати Послуги згідно з узгодженимПланом лікування. Якщо така відмова унеможливлює продовження надання Послуг замедичними показаннями, Виконавець має право в односторонньому порядку припинитидію цього Договору, а Пацієнт зобов’язаний оплатити вартість фактично отриманихПослуг. Якщо Пацієнт не заперечує проти зміни або доповнення Плану лікування,то надання Послуг продовжується відповідно до нових умов та з підписанням новогоабо додаткового Плану лікування.

6.15.  Якщоз вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість ненаданих тасплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом трьох робочих днів з моментузвернення Пацієнта із відповідною заявою.

6.16.  Увипадку неможливості надання Послуг (частини Послуг) через нез’явлення Пацієнтана прийом до лікаря або на іншу медичну процедуру, відмови Пацієнта відподальшого отримання Послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору та (або)Правил Виконавець повертає Пацієнту сплачену ним суму передоплати звирахуванням фактично здійснених витрат та витрат з виготовлення (замовлення)для Пацієнта лікувальних конструкцій протягом трьох робочих днів з моментузвернення Пацієнта із відповідною заявою.

6.17.  Пацієнтне має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих Послуг.

6.18.  Вусіх випадках, коли вартість наданих Пацієнту Послуг прямо не визначена Планомлікування, в тому числі коли Послуги, визначені в Плані лікування, надані не вповному обсязі, вартість таких Послуг (частини Послуг) визначається відповіднодо діючих тарифів Виконавця.

6.19.  Загальнавартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданихПацієнту Послуг.

6.20.  Умовицього розділу щодо оплати Послуг не поширюється на випадки надання Пацієнтам медичнихпослуг, які оплачуються страховиками відповідно до договорів добровільногомедичного страхування або іншими третіми особами. Будь-які медичні послуги зацим Договором можуть бути сплачені третьою особою на підставі окремого договоруміж третьою особою та Виконавцем.

7.     ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ

7.1.     Приймання-передачанаданих Послуг здійснюється в усній формі чи на вимогу однієї зі Сторін шляхомоформлення Акту наданих послуг (далі – Акт), який складається Виконавцем в двохпримірниках та надається Пацієнту для підписання.

7.2.     Пацієнтзобов’язаний підписати обидва примірника Акту або надати письмову мотивованувідмову від його підписання.

7.3.     Уразі якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання АктуПослуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чиномприйнятою Пацієнтом.

7.4.     Занаявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту Виконавець протягом10 (десяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій форміповідомляє Пацієнта про результати розгляду. У разі обґрунтованості відмовиПацієнта Сторони складають двосторонній рекламаційний акт з перелікомнеобхідних доробок і термінів їхнього виконання.

7.5.     ЯкщоПацієнту надано декілька Послуг, Виконавець має право скласти один Акт, в якомузазначити весь перелік наданих Послуг.

8.     ПРАВА СТОРІН

8.1.     Пацієнт має право:

8.1.1.     Приєднатися до цьогоДоговору на запропонованих Виконавцем умовах.

8.1.2.     До моменту замовленняПослуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.

8.1.3.     Узгодити з Виконавцеморієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування.

8.1.4.     Отримати Послуги належноїякості.

8.1.5.     Отримувати достовірну таповну інформацію про стан свого здоров'я, у тому числі ознайомлюватись звідповідними медичними документами, що стосуються його здоров'я, якізберігаються у Виконавця.

8.1.6.     Отримувати достовірну таповну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в томучислі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання принаданні Послуг.

8.1.7.     Вибрати метод лікуваннявідповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантівплану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження,діагнозом, методами лікування, пов'язаним з ними ризиком, перевагами йнедоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.

8.1.8.     Вимагати заміни лікуючоголікаря (за наявності у Виконавця інших лікарів відповідної кваліфікації).

8.1.9.     При зміні в процесілікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнтвправі на свій вибір:

(1)      погодитись з новим/додатковим Планом лікування та узгодити його вартість;

(2)      відмовитися відзапропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах;

(3)      розірвати Договір тапровести розрахунки за фактично надані Послуги.

8.1.10.  На таємницю про стан свогоздоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості,одержані при його медичному обстеженні.

8.1.11.  На усунення недоліківнаданої Послуги.

8.1.12.  Звернутисядо Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданихПослуг.

8.1.13.  Відмовитись від отриманняПослуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплатившивсі фактично надані на момент відмови Послуги.

8.2.     Виконавець має право:

8.2.1.     Вносити зміни до цьогоДоговору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги.

8.2.2.     Проводити акції, надаватизнижки та додаткові пільги на Послуги.

8.2.3.     Отримувати оплату за наданіПослуги в порядку, передбаченому цим Договором.

8.2.4.     Обробляти персональні даніта іншу інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України прозахист персональних даних.

8.2.5.     У разі необхідності, запопереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування.

8.2.6.     Самостійно визначати іпризначати медичних працівників, які надаватимуть Послуги Пацієнту.

8.2.7.     У разі виникненняневідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведеннямедичних втручань - самостійно визначати обсяг усіх необхідних та можливихзаходів з їх усунення.

8.2.8.     Надати неповну інформаціюпро стан здоров'я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичнимидокументами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити станйого здоров'я або зашкодити процесу лікування.

8.2.9.     Здійснювати аудіозапистелефонних розмов з Пацієнтом.

8.2.10.  Вести фото та/або відеофіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособленірезультати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та іншихцілях, що не суперечать законодавству України.

8.2.11.  Перенести візит у випадкунепередбаченої відсутності лікаря або за можливості призначитиіншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.

8.2.12.  У разі запізнення Пацієнтав односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити наданнятаких Послуг.

8.2.13.  Скеровувати Пацієнта доінших профільних медичних спеціалістів, у тому числі до іншого закладу охорониздоров'я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.

8.2.14.  Не починати (абопризупинити) надання Послуг у випадках:

(1)      відмови Пацієнта відпідписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);

(2)      при виникненнізаборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такоїзаборгованості);

(3)      виявлення у Пацієнта підчас обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в Закладічерез ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічнуоснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо цеунеможливлює надання Послуг за Планом лікування;

(4)      перебування Пацієнта устані алкогольного або наркотичного сп'яніння або в іншому хворобливому стані,що перешкоджає наданню якісних Послуг;

(5)      неприбуття Пацієнтом увстановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.

8.2.15.  Відмовити в будь-якиймомент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життюПацієнта) в наступних випадках:

(1)      надання Пацієнтом неповнихта /або недостовірних даних про свою особу та/ або стан свого здоров’я;

(2)      наявність медичнихпротипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;

(3)      відмови Пацієнта пройтинеобхідні для проведення подальшого лікування обстеження;

(4)      у разі якщо Пацієнтнаполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методівдіагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;

(5)      недотримання Пацієнтомвстановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;

(6)      порушення Пацієнтом Правилперебування та обслуговування пацієнтів в Закладі.

9.     ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

9.1.     Пацієнт зобов’язаний:

9.1.1.     До укладання Договоруознайомитися з тарифами Виконавця, Правилами.

9.1.2.     Вчасно прибути до Закладу вдату та час надання Послуг.

9.1.3.     Завчасно повідомляти Закладпро об’єктивну неможливість з’явитися на прийом чи на процедури.

9.1.4.     Під час перебування натериторії Закладу неухильно дотримуватися Правил Виконавця.

9.1.5.     До початку надання Послугповідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовуєПацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакціїна лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стансвого здоров’я.

9.1.6.     Точно і своєчасновиконувати усні чи письмові приписи і рекомендації лікуючого лікаря,дотримуватися Плану лікування, своєчасно з’являтися на призначені додатковіобстеження, контрольні та профілактичні огляди.

9.1.7.     Надавати оригінали чи копіїдокументів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладудля надання Послуг.

9.1.8.     Повідомляти лікуючоголікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомівта іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.

9.1.9.     Приймати надані Послугиналежної якості та підписувати Акти.

9.1.10.  Оплачувати вартість Послугв порядку та на умовах, визначених цим Договором.

9.1.11.  Сплатити вартістьнепогоджених додаткових Послуг, які було надано Виконавцем з метою уникненнянегативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта.

9.1.12.  Підписувати інформованізгоди на проведення діагностики, лікування та знеболення, анкети Виконавця.

9.1.13.  Дотримуватися правилексплуатації встановлених лікувальних конструкцій, у випадку їх поломки (незалежно від причин цього), виникнення ускладнень - у строк до 24 годин, а заможливості - негайно сповістити про це Виконавця.

9.2.     Виконавець зобов’язаний:

9.2.1.     Провести в узгоджений ізПацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу,обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформуватиПацієнта про результати.

9.2.2.     За необхідності додатковихметодів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а привідсутності можливостей для цього - проінформувати Пацієнта і скерувати йогодля проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров'я або профільногомедичного спеціаліста.

9.2.3.     Надати Послуги належноїякості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування ірозрахунку вартості, узгоджених Сторонами.

9.2.4.     Забезпечити наданняПацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планомлікування.

9.2.5.     Створити належні і безпечніумови перебування Пацієнта у Закладі.

9.2.6.     Забезпечити найбільшбезболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.

9.2.7.     Інформувати Пацієнта прообставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг,про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.

9.2.8.     При змінах в процесілікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та йогоорієнтовну вартість.

9.2.9.     Надати Пацієнту лікарськіпризначення та рекомендації після надання Послуги.

9.2.10.  На вимогу Пацієнта надаватиінформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.

9.2.11.  Після закінчення лікуваннянадати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатівобстежень, довідки, цифрові носії за домовленістю тощо.

9.2.12.  Дотримуватися абсолютноїконфіденційності інформації про стан здоров'я, результати медичних обстежень таоглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта.

9.2.13.  Використовувати лікарськізасоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.

9.2.14.  Вести та зберігати медичнудокументацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.

10.  ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

10.1.  Послугинадаються медичними працівниками Закладу, які мають необхідну спеціальну освітуі відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавстваУкраїни. Певні види Послуг можуть надаватися різними медичними спеціалістамиВиконавця.

10.2.  Послугинадаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/абопротоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.

10.3.  Якістьнаданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.

10.4.  Послугиповинні бути безпечними для здоров’я Пацієнта.

10.5.  Контрольякості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та встроки, що передбачені законодавством України

11.  ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА

11.1.   Навиконання Закону України "Про захистперсональних даних" Виконавець повідомляє Пацієнта про здійсненняобробки його персональних даних під час виконання цього Договору.

11.2.   Володільцемперсональних даних є Виконавець.

11.3.   Персональнідані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу,для забезпечення піклування чи лікування або надання медичних послуг (п.6 ч. 2 ст. 7 Закону України "Про захист персональнихданих").

11.4.   Складта зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем:  

11.4.1.     загальні дані (в томучислі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місценародження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засобизв’язку);

11.4.2.     спеціальні дані, щостосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно: факт зверненняза медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лишесвідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідженняі лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризикудля життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичнідані тощо).

11.5.   Пацієнтмає такі права у сфері захисту персональних даних:

11.5.1.     знати про джерела збирання,місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходженняабо місце проживання (перебування) володільця персональних даних;

11.5.2.     отримувати інформацію проумови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіхосіб, яким передаються персональні дані;

11.5.3.     на доступ до своїхперсональних даних;

11.5.4.     отримувати не пізніше, ніжза 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбаченихзаконом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а такожотримувати зміст таких персональних даних;

11.5.5.     пред’являти вмотивованувимогу Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

11.5.6.     пред'являти вмотивованувимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Виконавцем, якщо цідані обробляються незаконно чи є недостовірними;

11.5.7.     на захист своїхперсональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення,пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їхнаданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чиганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

11.5.8.     звертатися із скаргами наобробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;

11.5.9.     застосовувати засобиправового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

11.5.10.  знати механізм автоматичноїобробки персональних даних;

11.5.11.  на захист відавтоматизованого рішення, яке має для пацієнта правові наслідки.

11.6.   Персональнідані пацієнтів зберігаються у формі картотек та/або локальних електронних базданих.

11.7.   Виконавецьзобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнтапід час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних данихПацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язківта зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, якіїм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних,службових та трудових обов’язків.

11.8.   Виконавець можепередавати персональні дані пацієнтів Департаменту охорони здоров’я Львівськоїобласної державної адміністрації, органам прокуратури, правоохоронним тасудовим органам, органам опіки та піклування, МСЕК, Фонду соціальногострахування тощо виключно в обсязі, що є необхідним для реалізації ними своїхповноважень.

11.9.   Адвокатимають право доступу до персональних даних лише тих пацієнтів, які є їхнімиклієнтами, та виключно у випадку надання цими клієнтами згоди на таку передачу.Іншим особам персональні передаються лише за згодою пацієнта або його законногопредставника (батьки, опікун або піклувальник). Для наукових та статистичнихцілей можуть передаватися знеособлені персональні дані, що не дозволяютьідентифікувати особу.

11.10. Пацієнт надає згоду навикористання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформуванняПацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомленьмедичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень,текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта.За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі спискуадресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.

12.  КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

12.1.   Конфіденційноюза цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнтаза медичною допомогою, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг,а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства єконфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом).

12.2.   Виконавецьбере на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації,отриманої під час виконання цього Договору.

12.3.   Виконавецьдекларує, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом,мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення строкудії цього Договору.

13.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

13.1.  Заневиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несутьвідповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.

13.2.  Пацієнтвідповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконаннярекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.

13.3.  Виконавецьвідповідає за якість та безпеку наданих Послуг.

13.4.  Уразі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати відПацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банкуУкраїни від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а запрострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від Пацієнта сплатиштрафу в розмірі суми заборгованості.

13.5.  Не є показником неналежноїякості наданих Виконавцем Послуг:

13.5.1. ускладнення та інші побічніефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організмуПацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть повністювиключити, якщо Послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, щопред’являються до послуг цього виду;

13.5.2. можливий дискомфорт, щовикликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму нафізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку іпро які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;

13.5.3. ускладнення, що наступилипісля надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтомрекомендацій, наданих лікуючим лікарем.

13.6.  Виконавець звільняється відвідповідальностіза результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, увипадках: 

13.6.1. невиконання Пацієнтомпризначень та рекомендацій лікуючого лікаря, Плану лікування; 

13.6.2. неявки чи несвоєчасної явкиПацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;

13.6.3. відмови Пацієнта відпродовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;

13.6.4. неповідомлення, невчаснеповідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез),наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;

13.6.5. отримання медичної допомогив інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;

13.6.6. несвоєчасного повідомленняПацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;

13.6.7. використання лікарськихзасобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначенілікарями Виконавця;

13.6.8. виникнення алергії або неприйняттямедичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;

13.6.9. розвитку захворювань чипатологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.

13.7.  Пацієнтповідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностиката лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту.Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини,складності діагностики та лікування окремих захворювань, індивідуальності таунікальності організму кожного пацієнта запропоновані Виконавцем Послуги можутьне принести очікуваного результату або навіть спричинити погіршення здоров’яПацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані угалузевих медичних стандартах (протоколах) та не описані в спеціальнійлітературі.

14.  ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

14.1.  Виконавецьзвільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконаннязобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, якіне існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія,катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії,громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичніоперації, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебоїв постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання абоустаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналуВиконавця тощо).

14.2.  Пацієнтзвільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язаньза цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існувалипід час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа,стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадськізаворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції,пожежі, удари блискавки, вибухи).

14.3.  Сторона,що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставиннепереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити проце іншу Сторону.

15.  ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

15.1.  Увипадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їхшляхом взаємних переговорів та консультацій.

15.2.  Уразі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовомупорядку відповідно до законодавства України.

16.  ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ

16.1.  Змінидо цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку таоприлюднюються на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в ЗакладіВиконавця - на рецепції та/або в Куточку (папці) споживача. У разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору,оприлюдненими на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в ЗакладіВиконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.

16.2.  Увипадку внесення змін до цього Договору (в тому числі в разі зміни цін наПослуги) Виконавець зобов'язаний повідомити про це Пацієнтів за 30 днів допередбачуваної дати впровадження змін та/або введення нових цін шляхомрозміщення оголошення на веб-сайті та на рецепції в приміщенні Закладу.Оголошення про введення нових цін також повинно бути розміщене в Закладіпротягом 2-х місяців з початку їх введення.

16.3.  Уразі незгоди Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Пацієнтзобов'язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чиміг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згодуПацієнта з внесеними до Договору змінами.

17.  СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІУМОВИ

17.1.  ЦейДоговір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до йогоприпинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.

17.2.  Усістроки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними таможуть змінюватися в залежності від стану здоров'я Пацієнта та іншихоб'єктивних або суб'єктивних обставин.

17.3.  Діяцього Договору припиняється в наступних випадках:

17.3.1.   За взаємною згодою Сторін,в т.ч. шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору.

17.3.2.   За ініціативою Пацієнташляхом подання Виконавцю письмової заяви не пізніше, ніж за 10 днів допередбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати,що зазначена в заяві.

17.3.3.   За ініціативою Виконавця увипадках порушення Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійсненнявсіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров'яПацієнта у зв'язку з такою відмовою. Виконавець письмово інформує Пацієнта пропричини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним.За відсутністю зв’язку з Пацієнтом повідомлення про розірвання Договорунадсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним здати, що зазначена в повідомленні Виконавця.

17.4.  Сторонибеззастережно погоджуються під реквізитами Пацієнта вважати інформацію,зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця, які містятьперсональні дані Пацієнта, або оформленні Плану лікування та медичної карти.

17.5.   Пацієнтрозуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернетресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та неможе трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні повідношенню до особи Пацієнта.

17.6.   Правилаперебування та обслуговування пацієнтів в Закладі та діючі тарифи на медичніпослуги затверджуються Виконавцем і розміщуються на веб-сайті, а також в Куточку (папці) споживача в Закладі танадаються для ознайомлення на першу вимогу Пацієнта.

17.7.  Навсіх документах, що пов’язані з укладенням та виконанням цього Договору, якіпередбачають підписання їх Пацієнтом, поряд з підписом Пацієнт обов’язкововласноруч зазначає свої прізвище та ініціали.

18.  РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«М-ОРТОТРАВМА»

Код  юридичної особи 43924707

м.  Львів, вул. Ставова, буд. 7-В

 

+  38 (068) 414 40 50, +38 (068) 414 40 40

Директор  Холонюк Олена Леонідівна